"Terminator ja TimberMaxx tekniikkaa" : - Ylivoimainen sisäleveys.

24.06.2023 18.00

Aerodynamiikan paremmuus ratkee otsapinnan koosta ja muodoista.Terminatoreitten ylivoimaisen suuri sisäleveys tuo käyttöjilleen sekin kuormatilaa = rahaa. Sisäleveys muofostuu tolppien optimoidusta kapeudesta ja tarkkaan suunnitellusta ja lasketusta tolppakaarevuuksista, jotka antavat täydessä kuormassa maksimaaliseksi kasvavan kuormatilan ilman ylileveystarvetta. 

Terminatorit ovat muotoillut nykyisen maksukäytännön mukaisesti riittäenn useimmin kantavuuskuormille. Ruotsalainen, ja Suomeenkin rantautunut sisäpuolelta ylöspäin kapenevar tolpat ovat jopa Ruotsissakin vanhaa tekniikkaa, millä huijattiin mittatilityksiä, mutta Suomessa, ja nyt jo suurimmassa osaa Ruotsiakin nuo pankkomallit huijaavat vain käyttäjäänsä.

Terminatoreitten kuormattuna tuovat tolppien sisämitat ovat selvästi tuottavimmat kaikkiin pankkomalleihin vettattuna, ja lisäeroa tuo irtotolppaisuus ja alumiini. Tolppien tuoma sisämittaero tutkitaan kokonaisuutena ja rehellisesti, osatotuus ei kasvata kuormakokoa , eikä mittahuijaukset  tuo kaivattua tulosta.

Terminatoreitten ylivoimaisen suuri sisäleveys tuo käyttöjilleen sekin kuormatilaa = rahaa. Sisäleveys muodostuu tolppien optimoidusta kapeudesta ja tarkkaan suunnitellusta ja lasketusta tolppakaarevuudesta, jotka yhdessä antavat täydessä kuormassa maksimaaliseksi kasvavan kuormatilan ilman ylileveystarvetta. 

Terminatorit ovat muotoillut nykyisen maksukäytännön mukaisesti riittäen useimmin kantavuuskuormille. Ruotsalainen, ja Suomeenkin rantautunut sisäpuolelta ylöspäin kapenevar tolpat ovat jopa Ruotsissakin vanhaa tekniikkaa, millä huijattiin mittatilityksiä, mutta Suomessa, ja nyt jo suurimmassa osaa Ruotsiakin nuo pankkomallit huijaavat vain käyttäjäänsä.

Terminatoreitten kuormattuna tuovat tolppien sisämitat ovat selvästi tuottavimmat kaikkiin markkinoilla oleviin pankkomalleihin vettattuna, ja lisäeroa tuo rajusti myös irtotolppaisuus ja alumiini. Tolppien tuoma sisämittaero tutkitaan kokonaisuutena ja rehellisesti, osatotuus ei kasvata kuormakokoa , eikä mittahuijaukset  tuo kaivattua tulosta , koska puntaria ei huijata.XXhj.24.6.2023

=================================

Ilmavastusvoimiin ja pyörteilyjen loiskuormakokoihin vaikuttaa merkittävästi pankon otsapinta, muoto ja sen ilmavirtauksen suuntausominaisuudet.

Seuraavaksi 25.7.2023 klo 00:07 :Miksi monet pankkomyyjät vaikenevat pankkojen runkokorkeusesta:- Tuntuvaa lisätiliä tuottaa myös terminatorien runkomataluus - se on 5cm-10cm matalampi kaikkiin Euroopan pankkomalleihin verrattuna.
Kuorman painopisteen madallus tunnetaan  myös parempien ajo-ominaisuuksien tuojana !!??!!

25.04.2024Tuliko tästä poishylkäytynyt visio, vai onko se kuitenkin lopulta tehokas "junantappaja"???
24.04.2024 18.00Koostesivu : "Terminator-tekniikkaa" 1-16.
21.04.2024KATSO TÄSTÄ MAAMESS 2024 -LÄHETYS! Ammattilehden Hyviä uutisia! tarjoaa kuljetus-, maarakennus- ja metsäalan tuoreet kuulumiset
19.04.2024 9.00Metsäalalla investoidaan - nyt kannattaa markkinoida!
05.04.2024Nopeitten toimitusten varastopankot / huhtikuu 2024.
26.04.2024 17.00Liukuesteet ovat osa turvallista kuormansidontaa.
26.04.2024 15.00Uusien määräysten mukaiset "tukkipankkotällit".
26.04.2024 13.00Pankkojen kiinnitys ajoneuvorungolle.
26.04.2024 11.00Vaikuttaako pankkorakenne kuormansidontaan ???
26.04.2024 9.00Gasum rakentaa kaasutankkausaseman Raumalle

Siirry arkistoon »