"Terminator ja TimberMaxx tekniikkaa" : - Ylivoimainen sisäleveys.

21.03.2025 13.00

Aerodynamiikan paremmuus ratkee otsapinnan koosta ja muodoista.Terminatoreitten ylivoimaisen suuri sisäleveys tuo käyttöjilleen sekin kuormatilaa = rahaa. Sisäleveys muofostuu tolppien optimoidusta kapeudesta ja tarkkaan suunnitellusta ja lasketusta tolppakaarevuuksista, jotka antavat täydessä kuormassa maksimaaliseksi kasvavan kuormatilan ilman ylileveystarvetta. 

Terminatorit ovat muotoillut nykyisen maksukäytännön mukaisesti riittäenn useimmin kantavuuskuormille. Ruotsalainen, ja Suomeenkin rantautunut sisäpuolelta ylöspäin kapenevar tolpat ovat jopa Ruotsissakin vanhaa tekniikkaa, millä huijattiin mittatilityksiä, mutta Suomessa, ja nyt jo suurimmassa osaa Ruotsiakin nuo pankkomallit huijaavat vain käyttäjäänsä.

Terminatoreitten kuormattuna tuovat tolppien sisämitat ovat selvästi tuottavimmat kaikkiin pankkomalleihin vettattuna, ja lisäeroa tuo irtotolppaisuus ja alumiini. Tolppien tuoma sisämittaero tutkitaan kokonaisuutena ja rehellisesti, osatotuus ei kasvata kuormakokoa , eikä mittahuijaukset  tuo kaivattua tulosta.

Terminatoreitten ylivoimaisen suuri sisäleveys tuo käyttöjilleen sekin kuormatilaa = rahaa. Sisäleveys muodostuu tolppien optimoidusta kapeudesta ja tarkkaan suunnitellusta ja lasketusta tolppakaarevuudesta, jotka yhdessä antavat täydessä kuormassa maksimaaliseksi kasvavan kuormatilan ilman ylileveystarvetta. 

Terminatorit ovat muotoillut nykyisen maksukäytännön mukaisesti riittäen useimmin kantavuuskuormille. Ruotsalainen, ja Suomeenkin rantautunut sisäpuolelta ylöspäin kapenevar tolpat ovat jopa Ruotsissakin vanhaa tekniikkaa, millä huijattiin mittatilityksiä, mutta Suomessa, ja nyt jo suurimmassa osaa Ruotsiakin nuo pankkomallit huijaavat vain käyttäjäänsä.

Terminatoreitten kuormattuna tuovat tolppien sisämitat ovat selvästi tuottavimmat kaikkiin markkinoilla oleviin pankkomalleihin vettattuna, ja lisäeroa tuo rajusti myös irtotolppaisuus ja alumiini. Tolppien tuoma sisämittaero tutkitaan kokonaisuutena ja rehellisesti, osatotuus ei kasvata kuormakokoa , eikä mittahuijaukset  tuo kaivattua tulosta , koska puntaria ei huijata.XXhj.21.3.2025

=================================

Ilmavastusvoimiin ja pyörteilyjen loiskuormakokoihin vaikuttaa merkittävästi pankon otsapinta, muoto ja sen ilmavirtauksen suuntausominaisuudet.

Miksi monet pankkomyyjät vaikenevat pankkojen runkokorkeusesta:- Tuntuvaa lisätiliä tuottaa myös terminatorien runkomataluus - se on 5cm-10cm matalampi kaikkiin Euroopan pankkomalleihin verrattuna.
Kuorman painopisteen madallus tunnetaan yleisesti  myös parempien ajo-ominaisuuksien tuojana !!??!!

31.10.2025KATSO TÄSTÄ 31.10. LÄHETYS! Mielenkiintoinen kattaus kuljetus, maarakennus ja metsäalan asiaa
27.09.2025??UUTISET--UUTISET??
02.09.2025LUE TÄSTÄ! Kesän jättikokoinen Metsäalan Ammattilehti on ilmestynyt - 148 sivua mielenkiintoista asiaa
07.11.2025 7.00Korvaavatko alumiinilokasuojat nyt vielä hyvinkin yleiset muovilokasuojat jo lähiaikoina???
07.11.2025 3.00Puutavarapankkojen pintakäsittelyissä on suuria eroja.
07.11.2025 0.07Terminator XXL pankkomallien kehityskaari alkoi keväällä 1976, 49 vuotta , ja 39 pankkomallia sitten.
06.11.2025 20.00Korkeatasoisin metallien tietotaito on vain "Ruutiukko porukalla" Suomessa - mutta onneksemme on !!!
06.11.2025 19.00Miksi teemme nyt myös tämän kolmen lujuusluokan irtotolppaisen " TimberMaxx Evo Zinc" irtotolppaisen pankkomalliston???
06.11.2025 18.00Kolme perusmetallia pinnoitteineen testattiin jo 2000-luvun alkuvuosina.
06.11.2025 17.00Materiaalivalinta - teräksissä ja teräksissä on suuria eroja.

Siirry arkistoon »