"Terminator ja TimberMaxx tekniikkaa" : - Ylivoimainen sisäleveys.

21.03.2025 13.00

Aerodynamiikan paremmuus ratkee otsapinnan koosta ja muodoista.Terminatoreitten ylivoimaisen suuri sisäleveys tuo käyttöjilleen sekin kuormatilaa = rahaa. Sisäleveys muofostuu tolppien optimoidusta kapeudesta ja tarkkaan suunnitellusta ja lasketusta tolppakaarevuuksista, jotka antavat täydessä kuormassa maksimaaliseksi kasvavan kuormatilan ilman ylileveystarvetta. 

Terminatorit ovat muotoillut nykyisen maksukäytännön mukaisesti riittäenn useimmin kantavuuskuormille. Ruotsalainen, ja Suomeenkin rantautunut sisäpuolelta ylöspäin kapenevar tolpat ovat jopa Ruotsissakin vanhaa tekniikkaa, millä huijattiin mittatilityksiä, mutta Suomessa, ja nyt jo suurimmassa osaa Ruotsiakin nuo pankkomallit huijaavat vain käyttäjäänsä.

Terminatoreitten kuormattuna tuovat tolppien sisämitat ovat selvästi tuottavimmat kaikkiin pankkomalleihin vettattuna, ja lisäeroa tuo irtotolppaisuus ja alumiini. Tolppien tuoma sisämittaero tutkitaan kokonaisuutena ja rehellisesti, osatotuus ei kasvata kuormakokoa , eikä mittahuijaukset  tuo kaivattua tulosta.

Terminatoreitten ylivoimaisen suuri sisäleveys tuo käyttöjilleen sekin kuormatilaa = rahaa. Sisäleveys muodostuu tolppien optimoidusta kapeudesta ja tarkkaan suunnitellusta ja lasketusta tolppakaarevuudesta, jotka yhdessä antavat täydessä kuormassa maksimaaliseksi kasvavan kuormatilan ilman ylileveystarvetta. 

Terminatorit ovat muotoillut nykyisen maksukäytännön mukaisesti riittäen useimmin kantavuuskuormille. Ruotsalainen, ja Suomeenkin rantautunut sisäpuolelta ylöspäin kapenevar tolpat ovat jopa Ruotsissakin vanhaa tekniikkaa, millä huijattiin mittatilityksiä, mutta Suomessa, ja nyt jo suurimmassa osaa Ruotsiakin nuo pankkomallit huijaavat vain käyttäjäänsä.

Terminatoreitten kuormattuna tuovat tolppien sisämitat ovat selvästi tuottavimmat kaikkiin markkinoilla oleviin pankkomalleihin vettattuna, ja lisäeroa tuo rajusti myös irtotolppaisuus ja alumiini. Tolppien tuoma sisämittaero tutkitaan kokonaisuutena ja rehellisesti, osatotuus ei kasvata kuormakokoa , eikä mittahuijaukset  tuo kaivattua tulosta , koska puntaria ei huijata.XXhj.21.3.2025

=================================

Ilmavastusvoimiin ja pyörteilyjen loiskuormakokoihin vaikuttaa merkittävästi pankon otsapinta, muoto ja sen ilmavirtauksen suuntausominaisuudet.

Miksi monet pankkomyyjät vaikenevat pankkojen runkokorkeusesta:- Tuntuvaa lisätiliä tuottaa myös terminatorien runkomataluus - se on 5cm-10cm matalampi kaikkiin Euroopan pankkomalleihin verrattuna.
Kuorman painopisteen madallus tunnetaan yleisesti  myös parempien ajo-ominaisuuksien tuojana !!??!!

26.04.2025KATSO TÄSTÄ! Hyviä uutisia erikoislähetys Mansen Mörinöiltä - laaja kattaus kone- ja kuljetusalan asiaa
24.04.2025 4.44Terminator XXL 8aero-, ja 8.8CE pankkojen 1vrk:n - 1 viikon perille toimitusvalmiudessamme olevat auto-, ja pv. pankkoerät.
19.04.2025 21.002025 - Puukäärmeen vuosi .
19.04.2025 20.50KLIKKAA TÄSTÄ JA KATSO 18.4. LÄHETYS! Ammattilehti on tuottanut viikoittaisen uutislähetyksen jo yli 5-vuoden ajan - 259. perjantaina peräkkäin - tarjoten kuljetus-, maarakennus- ja metsäalan tuoreimmat kuulumiset.
19.04.2025 20.00??UUTISET--UUTISET??
26.04.2025 11.00Sinkki.
26.04.2025 9.00KATSO TÄSTÄ! Hyviä uutisia erikoislähetys Mansen Mörinöiltä - laaja kattaus kone- ja kuljetusalan asiaa
26.04.2025 8.00Ajoneuvonosturikuljettajien EM-kisat järjestetään Maxpo 2025 -messuilla.
26.04.2025 7.00Ruoste on siis ongelma maalatuilla teräksillä, mutta vaihtoehtojakin on.
26.04.2025 3.00Ruoste on ikuinen ongelma maalpiinnoilla.

Siirry arkistoon »