Alumiinipankkojen teko kannattavaa, mutta niitten käyttö on pitkässä juoksussa taattu katastrofi.

27.03.2024 3.00

Miksi alumiinipankkoja ei ole junissa, metsäkoneissa , ja niitä on merkittävässä määrin vain Euroopassa, ja pääosin Ruotsissa,sekä Norjassa.- Onko tähän syynä, että junat ja metsäkoneet on tehty työkoneiksi, ja puutavara-autoissa on rahaakin määräävämpi ominaisuus monilla käyttäjillä  nopea kuormanteko, ja näyttävä "baarinpihakelpoinen" ulkonäkö.

Muovi on myrkkyä metsäteollisuudessa !!!

Terminatorit olemme tehneet tuottamaan, ja ne on tehty käytössä turvallisiksi. Lisäksi pintakäsittelymme on todistetusti teräspankkojen paras , niin maalauksella, kuin metallisella kuumasinkitykselläkin.

Vaunussa ja terminatoreissa tilavuudeltaan samat kuormatilat =

Metsäkoneitten ja junien pankot kuljettavat puuta ilman teipin teippiä. Suomessa valmistettujen junapankkojen pitopinnat ovat 100%:sessa kunnossa.ja kuumasinkityksen esteenä on vielä  junapankoille liian pieni sinkityksen allaskoko.XXhj.27.3.2024

Heikki Jokela
050 4129 024
27.04.2024Kuumasinkittyjen pankkojen toimitusajat nopeutuvat kesäkausina.
27.04.2024KATSO TÄSTÄ 26.4. LÄHETYS! Ammattilehden Hyviä uutisia! tarjoaa kuljetus-, maarakennus- ja metsäalan tuoreet kuulumiset
25.04.2024Tuliko tästä poishylkäytynyt visio, vai onko se kuitenkin lopulta tehokas "junantappaja"???
24.04.2024 18.00Koostesivu : "Terminator-tekniikkaa" 1-16.
19.04.2024 9.00Metsäalalla investoidaan - nyt kannattaa markkinoida!
27.04.2024 15.00Suomalaisen puutavarayhdistelmän kalliit "turhakkeet":- 9. Kasvaako kymmenpankkoinen "junapankkojako" nyt kuormatijojemme peruspakettimalliksi.
27.04.2024 13.00Junapankkojako on edullinen helppo ja turvallinen.- 100% liukuestepinnat myös tolpissa.
27.04.2024 12.00Puutavaranostureitten valinta on tehtävissä, joko tuottavuuden-, tai nostotehon määräämänä.
27.04.2024 11.00Onko "junapankkojako" ainut oikea???
27.04.2024 9.00Kompakti etäisyysanturi jopa 60 metrin mittausetäisyydellä

Siirry arkistoon »