Alumiinipankkojen teko kannattavaa, mutta niitten käyttö on pitkässä juoksussa taattu katastrofi.

13.01.2025 13.00

Miksi alumiinipankkoja ei ole junissa, metsäkoneissa , ja niitä on merkittävässä määrin vain Euroopassa, ja pääosin Ruotsissa,sekä Norjassa.- Onko tähän syynä, että junat ja metsäkoneet on tehty työkoneiksi, ja puutavara-autoissa on rahaakin määräävämpi ominaisuus monilla käyttäjillä  nopea kuormanteko, ja näyttävä "baarinpihakelpoinen" ulkonäkö.

Muovi on myrkkyä metsäteollisuudessa !!!

Terminatorit olemme tehneet tuottamaan, ja ne on tehty käytössä turvallisiksi. Lisäksi pintakäsittelymme on todistetusti teräspankkojen paras , niin maalauksella, kuin metallisella kuumasinkitykselläkin.

Vaunussa ja terminatoreissa tilavuudeltaan samat kuormatilat =

Metsäkoneitten ja junien pankot kuljettavat puuta ilman teipin teippiä. Suomessa valmistettujen junapankkojen pitopinnat ovat 100%:sessa kunnossa.ja kuumasinkityksen esteenä on vielä  junapankoille liian pieni sinkityksen allaskoko.XXhj.13.1.2025

Heikki Jokela
050 4129 024
08.02.2025KATSO TÄSTÄ 7.2. LÄHETYS! Laajasti mielenkiintoista kuljetus, maarakennus ja metsäalan asiaa
01.01.20252025 - Puukäärmeen vuosi .
01.01.2025??UUTISET--UUTISET??
10.02.2025 18.00Kolme "kovaa" yhdessä - ja samassa pankossa.
10.02.2025 17.00Terminatoreitten pintakäsittely.
10.02.2025 15.00Terminator - tekniikkaa : - RAUTAHAMMASTUS (Artikkelimme vuodelta 2018) .
10.02.2025 13.00Terminatoreitten vastaus nippusidontaan.
10.02.2025 11.00Koostesivu : "Terminator/ =TimberMaxx tekniikkaa" 1-16.
10.02.2025 9.00Terminatoreitten ja TimberMaxxien painoetu ja niitten kevennysmenetelmät.
10.02.2025 7.00Käsittelyssämme on nyt puutavarapankkojen rungot vaatimuksineen, sekä ominaisuuksineen.

Siirry arkistoon »