"Paluu tulevaisuuteen 20." : - Yhdistelmien kuormatilojen maksimointi.

01.08.2022 19:00


TimberRoad-yhdistelmien = syöttöauto + 3 kpl siirtoautoja joitten  kuormatilat uvat yhtenevät , ja niitten kuormatilat tietenkin myös maksimoidaan tuottavan toiminnan ehdoilla. 

Scania puutavarayhdistelmä 127.5 m3 kuormatilalla.

Perusjuhta muuntuu helposti 68 tonniseksi viidennen akselin lisäyksellä. Tämä vaunu käy myöhemmin 12m nelikon perään.

Perusjuhta muuntuu helposti 68 tonniseksi viidennen akselin lisäyksellä. Tämä vaunu käy myöhemmin 12m nelikon perään.

Perusjuhta muuntuu helposti 68 tonniseksi viidennen akselin lisäyksellä. Tämä vaunu käy myöhemmin 12m nelikon perään.

Molempien yhdistelmämallien kuormatilakokojen suuruusluokka pyritään saamaan 125m3 (kehyskuution) kokoluokkaan yhdistelmien autojen, ja perävaunujen runkokorkeuksien minimoinnilla, ja tutkimalla mahdollisuutta 2.60m yhdistelmäleveyksiin.- Yhdistelmät mitoitetaan 2+3 nipulle 3 metristä ja 1+2 nipulle 5.5m rankaa/kuitua.XXLhj.1.8.2022

---------------------------------------------------------
Seuraavaksi 2-8-2022 klo 00:07:

"Paluu tulevaisuuteen.21":
-TimberRoad kehitystyö aloitetaan perävaunumallistosta.

19.08.2022 17:00Muoviteippien poisto pankkotuotannosta on äärihelppoa.
19.08.2022 15:00Teipit alumiinipinnalla pysyvät maalipintaa paremmin.
19.08.2022 13:00Muovin poisto teräspankoista tuo mukanaan suuria haasteita.
19.08.2022 11:00Muovin poisto alumiinipankoista on helppoa.
19.08.2022 9:00Miksi alumiini on edelleen pankkojen raaka-aine???
19.08.2022 7:00Kolme kovaa, ja minä.
19.08.2022 3:00Tukkipankkojen käyttö Suomessa vielä vähäistä - Ruotsissa yleisin.
19.08.2022 0:07Pankkokiinnikkeitten malleja kolme - purkukoneet ja katkontapituus määrittelevät pankkojen paikan ajoneuvon rungolla.
18.08.2022 17:00"Tukkipankkotällit" tulossa, mutta miksi ?
18.08.2022 15:00"Tukkipankkotällit" yleistyvät nopeasti myös Suomessa.

Siirry arkistoon »