Junakuljetuksissa säästetään jo myös kuormansidonnassa.

06.04.2024 14.00



Rautatiekuljetusten kuormansidonnassa
sidonta tapahtuu vain vaunuletkan etummaisen vaunun etummaisen nipun osalta - tämä samanaikaisesti, kun puutavara-auton kaikki niput sidotaan yhdellä, tai kahdella sidoksella, ja perävaunun etunippu kolmosena kahdella, ja ranka-/tukkiniput kolmella.



Junavaunuja on enimmillään lähes kolmekymmentä ja raakapuunippuja kolmesta viiteen /vaunu , elikkä reippaat sata nippua sidotaan yhdellä siteellä. - Kysyn nyt, ja miettikääpä ihan itse = miksi,  siis miksi tuo yksi kokonaisuuden kannalta täysin turha side vaunuletkan päähän  vaivoitellaan ???XXhj.

29.04.2024Koostesivu : "Terminator-tekniikkaa" 1-16.
28.04.2024Kuumasinkittyjen pankkojen toimitusajat nopeutuvat kesäkausina.
28.04.2024KATSO TÄSTÄ 26.4. LÄHETYS! Ammattilehden Hyviä uutisia! tarjoaa kuljetus-, maarakennus- ja metsäalan tuoreet kuulumiset
19.04.2024 9.00Metsäalalla investoidaan - nyt kannattaa markkinoida!
29.04.2024 18.00TimberRoad perävaunu.
29.04.2024 17.00TimberRoad yhdistelmäparin kuormatilavalinta.
29.04.2024 15.00TimberRoad yhdistelmien polttoainesäästöt.
29.04.2024 14.00Tuliko tästä poishylkäytynyt visio, vai onko se kuitenkin lopulta tehokas "junantappaja"???
29.04.2024 13.00Tiesitkö,että : - Aerodynamiikka ominaisuuksien parantaminen on myös liikenneturvallisuutta.
29.04.2024 12.00Hakatun puun kokonaismäärä pieneni vuonna 2023 - energiapuuta korjattiin ennätyksellisen paljon

Siirry arkistoon »