Liukumuovit ja kitkalevyt ovat tärkeä osa kuormansidontaa.

21.07.2020 10:24

Terminator XXL pankkojen liukumuovit ja kitkalevyt on nähty ja tehty osaksi kuormansidontaa. Kuormansidonta vaatii toimiakseen turvallisesti kaikkien osatekijöitten optimaalisen toiminnan ja ohjeistuksen mukaisen käytön.



Terminator pankkokiinnike on tärkeä osa kuorman nippusidontaa. Terminatoreitten 100%:set liukupinnat putevat kiinni puuhun tehokkaasti. Suurtehojarrujen hidastuvuustehot ovat jo luokkaa 7m/s2 ja uusi määräysluonnos asettaa nippusidonnalle vaatimuksen 8m/s2 eteenpäin , ja 5m/s2 sivuille- ja taaksepäin. Nämä vaateet nippusidonnan pitävyydelle asettavat kaikki osatekijät ja niitten toiminnot tarkkojen 



Terminatoreitten pankkokiinnikkeet ovat, joko liukulevyillä- tai kitkalevyillä varustetut. Liukulevyt kuuluu olla perävaunun kuormattuna liikuteltavien pankkojen alla. Kitkalevyt kuuluvat pankkoihin, jotka ovat kiinteäasenteiset tai ilman kuormaa liikutettavia. Triplavaimentimin säädetään kiinnikkeitten kireys joko kiinteäksi tai liikutettavaksi.



Pankkojen  kolisemattomuus ja liikkumattomuus tyhjänäajossa sekä maksimipito jarrutuksissa ja törmäyksissä saadaan aikaiseksi Terminatoreitten kiinnityksen vakio-osilla. Lisäksi ohjeistamme pankkojen asentamista kiinteitten esteitten taakse , aina kun se on alustarakenteitten puolesta mahdollista. 

13.07.2020 14:00Terminator pankkojen kesän huoltopakettien tarjoukset..
08.07.2020 11:59Terminator pankkohinnasto 1/2020
11.08.2020 8:26Terminator XXL kitkakiinnike.
10.08.2020 10:47Terminator XXL liukulevyt.
09.08.2020 9:57Puutavarayhdistelmää kuormatessa kannattaa minimoida nippuvälit.
08.08.2020 11:01KATSO TÄSTÄ 7.8. LÄHETYS! Ammattilehden Hyviä uutisia! - mahtava paketti alan tuoreimpia kuulumisia
08.08.2020 8:41Yhdistelmän muotoilu ja virtauksienhallinta tuovat lisätuloja kuljetustalouteen.
07.08.2020 9:57Uutta muotoilua ja uutta tekniikkaa .
06.08.2020 14:36Mikä on puutavarayhdistelmän aerodynamiikan parannuksesta saatava lisätulo ???
05.08.2020 23:36Puutavarayhdistelmän aerodynamiikan kehitystyön aloitimme 1984 , - ja aerokehitystyömme jatkuu edelleen.

Siirry arkistoon »