1.-7: - ."Puutavarapankkojen pinta-alaerot muodostuvat eri osatekijöitten yhteissummasta".

01.07.2022 6:49


Alumiinipankoilla ajo on yleisesti vähintään 5% tuottamattomampaa Terminator- kuormatiloihin verrattuna.- Tämä johtuu kuormatilojen n.10% kuormatilaeroista, polttoainekulueroista ja loiskuormien kokoeroista.



Tuo taitavasti tehty ja käyttäjäkuntaa harhaanjohtava kuormatilavuustesti tehtiin 2014. Kuluneena 7 vuotena menetettyä tuottavuutta on kertynyt karkeasti tuo vähintään 5% yhdistelmien liikevaihdosta. Jos 7 vuoden liikevaihtgo on ollut 5 miljoonaa, on menetetty alupankko-osuus 250.000€ ja jos yrityksen liikevaihto on ollut 7 vuodessa 50 miljoonaa on takapakkia tullut 2.5 miljoonaa euroa.

Runkokorkeuseroa 74mm!!! + Kiinnike-ero 21mm = 95mm!!!!!!

Kooste:-kuormapinta-alaerot
muodostuvat(=katso linkki):

1. Kiinnikekorkeudet                  0,8m3
2. Runkokorkeudet                     1,4m3
3. Tolppaleveydet                       2,0m3
4. Tolppakartiokkuus                   1.2m3

5. Tolppaholkit                            1,2m3
6. Taipuma- /kaarevuusennakko   3,2m3
7. Tolpan pään viiste                    2,0m3
Kuormakokoero kolmella 5.5m 11,8m3



Ps. Olisiko tässä jo joukkokanteen paikka , -vai lähdetäänko siitä, että "kukin tulkoon uskossaan autuaaksi"???

17.08.2022 0:07TimberRoad yhdistelmillä kehitetään ja tehostaan kahta yleisintä 68 ja 76 tonnisten yhdistelmäluokkia.
16.08.2022 17:00Puutavarapankkojen pintakäsittelyissä on suuria eroja.
16.08.2022 15:00Ketjupuikkarit.
16.08.2022 13:00Puutavarayhdistelmään 12 m3 kuormatilalisä XXL tekniikalla.
16.08.2022 11:00Tolppien oikeaoppinen kaarevuus.
16.08.2022 9:00Onko irtotolppainen pankkomalli apu rahantekoon, vai kallis virhe.
16.08.2022 7:00Materiaalivalinta - teräksissä ja alumiineissa on suuria eroja.
16.08.2022 3:00Puutavarapankko
16.08.2022 0:07Tiesitkö , että???: -Terminatorien pintakäsittelyssä on myös täysin ruostumaton ja myös muoviton kuumasinkitysvaihtoehto, - olisiko siinä mitään järkeä ???
15.08.2022 17:00Puutavarapankko

Siirry arkistoon »