"Puutavarapankkojen pinta-alaerot muodostuvat eri osatekijöitten yhteissummasta".

03.08.2023 15:00


Alumiinipankoilla ajo on yleisesti vähintään 5% tuottamattomampaa Terminator- kuormatiloihin verrattuna.- Tämä johtuu kuormatilojen n.10% kuormatilaeroista, polttoainekulueroista ja loiskuormien kokoeroista.



Tuo taitavasti tehty ja käyttäjäkuntaa harhaanjohtava kuormatilavuustesti tehtiin 2014. Kuluneena 7 vuotena menetettyä tuottavuutta on kertynyt karkeasti tuo vähintään 5% yhdistelmien liikevaihdosta. Jos 7 vuoden liikevaihtgo on ollut 5 miljoonaa, on menetetty alupankko-osuus 250.000€ ja jos yrityksen liikevaihto on ollut 7 vuodessa 50 miljoonaa on takapakkia tullut 2.5 miljoonaa euroa.

Runkokorkeuseroa 74mm!!! + Kiinnike-ero 21mm = 95mm!!!!!!

Kooste:-kuormapinta-alaerot
muodostuvat(=katso linkki):

1. Kiinnikekorkeudet                  0,8m3
2. Runkokorkeudet                     1,4m3
3. Tolppaleveydet                       2,0m3
4. Tolppakartiokkuus                   1.2m3

5. Tolppaholkit                            1,2m3
6. Taipuma- /kaarevuusennakko   3,2m3
7. Tolpan pään viiste                    2,0m3
Huom:KATSO LINKKI!!!
Kuormakokoero kolmella 5.5m 11,8m3

================================
Ps. Olisiko tässä jo joukkokanteen paikka , -vai lähdetäänko siitä, että "kukin tulkoon uskossaan autuaaksi"???
================================

23.09.2023KATSO TÄSTÄ 22.9. LÄHETYS - Ammattilehden Hyviä uutisia! tarjoaa kuljetus-, maarakennus- ja metsäalan tuoreet kuulumiset
18.09.2023KATSO TÄSTÄ 15.9. LÄHETYS - Ammattilehden Hyviä uutisia! tarjoaa kuljetus-, maarakennus- ja metsäalan tuoreet kuulumiset
18.09.2023Lisätietoja "muovinpoiston erityisoperaatiosta" hintaluokkineen ja aikatauluineen.
24.09.2023 3:00Ympäristötuilla tuettiin eniten energiatuotantoa vuonna 2021
24.09.2023 0:07Hakkuukone mittaustilasto vuodelle 2022 julkaistu
23.09.2023 19:00Miksi "tuuninkimiehet" eivät keiku tuottavuustilastojen kärkisijoilla.
23.09.2023 15:00Miksi metsäkoneita ei tuunata.
23.09.2023 13:00Mitä eroa on "tuuningilla", tuottavuudella, , ja turvallisuudella ???
23.09.2023 11:00Tekninen kouluttaja Rami Vähävirta on nähnyt autoilun sähköistymisen
23.09.2023 9:00Raakapuun käsittelyn 100%:nen nuovittomuusvaade päättyy tehdaspurussa.

Siirry arkistoon »